2019. aug 24.

Barackos csirkemell mézzel

írta: fnkrisz
Barackos csirkemell mézzel

img_e0642_1.JPG

Hozzávalók (4 adag):

  • 2 nagy csirkemell
  • só, bors, citromlé
  • 4 nagy érett nektarin
  • 1 nagyobb fej lilahagyma
  • méz
  • őrölt rozmaring
  • dijoni mustár
  • almaecet

Elkészítés:

A csirkemellet 2 vagy 3 vékonyabb szeletre vágom, jó éles kés kell hozzá. Sózom, borsozom, citromlével meglocsolom. Seprenyőben, magas hőfokon gyorsan megpirítom.  Félreteszem és elkészítem a mártást. A barackokat kimagozom és felkockázom, a lilahagymát szintén apróra vágom és olívaolajon elkezdem pirítani. Rádobom a kockázott gyümölcsöt, ízesítem az őrölt rozmaringgal (1 teáskanál), 1 evőkanál almaecettel, sóval, borssal, 2 teáskanál mustárral és 2-3 evőkanál mézzel. Addig főzöm alacsony hőfokon, amíg a barack megpuhul. Én sok szósszal szeretem, így a végén öntöttem hozzá egy kevés őszilevet. Ha kész a szósz belehelyezem a csirkemell szeleteket. Rizzsel isteni főfogás. 

img_e0638_1.JPG

Szólj hozzá

meleg barack csirkemell főfogás gyümölcsös husi